dilluns, 10 de juny del 2013

EL DOCUMENTAL EN FRED

Després de dues setmanes d'haver tancat el projecte del documental, i vegent-lo des de la distància, penso que es podrien canviar algunes coses, tant a nivell tècnic com a nivell de contingut. Penso que això sempre és positiu, voler créixer, fer millor els propis projectes forma part del nostre porcés d'aprenentatge. 

Com podia transmetre tot el que volia dir??? com explicar i que s'entengués la idea? ?? 
Posar en ordre totes les idees que m'anaven sortint va ser la tasca més difícil.




Dit això, i valorant tant la tasca prèvia, les gravacions i la recerca del contingut i elaboració pròpia del documental, m'agradaria dir que estic satisfeta amb el resultat, penso que he aconseguit l'objectiu de transmetre amb imatges la importància d'invertir en valors i no tant en la competitivitat de les persones.

La idea prèvia era parlar i comparar les dues crisis (econòmica i de valors) i posar damunt la taula la responsabilitat que tenim els mestres d'invertir en una educació que intenti pal·liar una o altra. Volia fer una reflexió sobre quina educació volem i quina educació donem, quina de les dues vies convé a una societat preocupada per la manca de recursos econòmics, però també mancada de certs valors.
Quina educació pot ser més efectiva?
No són prou importants els valors? perquè no ens preocupam d'invertir en ells?
Són els diners tant necessaris? no podem combatre aquesta idea? quins valors tindran els futurs adults si només pensam amb la competitivitat?

La reflexió, el no conformar-nos mai en el que ens mostren i cercar més enllà ha de ser una tasca imprescindible en la nostra professió.      INVERTIM EN VALORS!

QUIN FUTUR VOLEM? 
QUINA EDUCACIÓ DONEM?


Competències:

1.2. He reflexionat sobre la meva pràctica, sobre les meves aportacions i les meves valoracions.
1.4. confirmo conclusions i les valoro a partir de la teoria i el resultat final de la pràctica.
2.2. amb aquesta tasca he confirmat i reflexionat sobre les meves creences i les concepcions respecte a l'educació i la nostra responsabilitat en les nostres actuacions.
2.6. He intentat argumentar les meves idees a l'hora de fer el documental.
5.2. He contextualitzat el documental en el moment idoni en què la societat educativa està en constant debat sobre la nova reforma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada