dilluns, 10 de juny del 2013

ACABAM... REFLEXIONANT


Després d'unes quantes entrades, després de moltes reflexions, algun mal de cap, estones d'estrés, de manca de idees, de moments d'inspiració... arriba el final de l'assignatura. Ara, com en moltes ocasions, cal fer una mirada enrera i repassar la tasca feta; Rellegir les entrades, opinar sobre les pròpies idees exposades i fins i tot canviar alguna coseta.
Aquestes accions són bàsiques per seguir reflexionant i revisant la nostra pràctica i el nostre creixement. No cal penedir-se de res, ni cal fer grans espants de la feina feta. Simplement seguir creixent, seguir afrontant nous reptes i valorar les passes que hem anat fent al llarg del quadrimestre i que ens han dut fins aquí.

Possiblement podria haver fet alguna cosa millor; no em sap greu... això em permetrà cercar noves estratègies per millorar. El més important és prendre consciència de les nostres capactitats i competències, reforçar aquelles més "dèbils" i mantenir les què hem anat consolidant.

Repassant les competències anotades al llarg de les entrades m'adono que la més emprada ha estat la de consultar els blocs per ampliar la meva formació. Revisant a la vegada el quadern i la primera activitat que feia referència al ninotet, observo que el ninotet que vaig triar anava acompanyat de dues persones més que alçaven l'àncora per partir cap a l'aventura. La meva reflexió, en aquell moment fou la de partir acompanyats, la de treballar en equip per tal de créixer i aprendre junts.



Potser és casualitat, o potser simplement he complert amb el meu objectiu, per tant...

... MOLTES GRÀCIES A TOTS/ES PER COMPARTIR, ALS VOSTRES BLOCS,
 LES VOSTRES PRÀCTIQUES, TASQUES I CONEIXEMENTS.

A partir d'ara, espero continuar amb aquesta pràctica reflexiva i compartir-la amb qui bonament la vulgui llegir.


"Un inici no desapareix mai, 
ni tan sols amb un final". 

Mulisch, Harry

Competències:

2.6. Explico les meves impressions sobre el quadrimestre i sobre la tasca feta.
2.7. Reflexiono sobre possibles errors i proposo nous camins per seguir creixent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada